Poslovanje s klijentima

Naša obaveza prema Vama, našim klijentima

LIDER želi biti vodeća institucija u sektoru koja obezbjeđuje najviše standarde kvaliteta usluge koju pruža klijentima.

Da bi bili sigurni, da ovo postižemo, dajemo obećanje o kvalitetu usluga koje pružamo. Obećanja se odnose na zadovoljavanje potreba i očekivanja naših klijenata i pružanje usluge kojom se ponosimo.

LIDER Vas cijeni i poštuje kao klijenta. Dajemo Vam slijedeća obećanja:

  • Pružaćemo usluge na ljubazan i profesionalan način
  • Osiguraćemo Vam kvalitetne finansijske i savjetodavne usluge
  • Redovno ćemo Vas informisati o novim proizvodima, procedurama i politikama
  • Poštovaćemo Vas i Vaše pravo na izbor usluga koje želite
  • Postavljamo visoke standarde koji se poštuju i redovno revidiraju
  • Mjerićemo Vaše zadovoljstvo uslugama kroz anketiranje, telefonske pozive i redovne analize mišljenja klijenata
  • Obavještavat ćemo Vas o našim standardima i ostvarenim performansama
  • Pozorno ćemo razmotriti Vaše zahtjeve i prigovore i odgovoriti Vam u roku od 7 dana
  • Garantujemo povjerljivost Vaših ličnih podataka

Naše osoblje će:

  • Uvijek predstaviti sebe i LIDER, i nositi iskaznicu sa imenom, tako da klijenti znaju sa kim razgovaraju
  • Pružiti jasne informacije o našim kreditnim proizvodima i načinima njihovog korištenja, slušati i nastojati pomoći
  • Odgovarati na sve zahtjeve ljubazno, efikasno, brzo i profesionalno
  • Tretirati sve klijente jednako, iskreno i s poštovanjem
  • U komunikaciji sa klijentima biti iskreno i transparentno, i poštovati klijentov izbor
  • Koristiti prikupljene informacije u skladu sa zakonom i principima odgovornog poslovanja

Naši uredi će:

  • Biti pristupačni
  • Imati istaknuto radno vrijeme i broj mobilnog telefona Kreditnog službenika za slučaj da se u tom momentu nalazi na terenu

Kako Vi možete pomoći nama:

  • Molimo Vas da se sa našim osobljem ophodite ljubazno i s poštovanjem
  • Molimo Vas da obezbjedite informacije i dokumentaciju potrebne za realizaciju kredita
  • Molimo Vas da nas obavjestite o bilo kakvim promjenama Vaših podataka
  • Podijelite sa nama posebne zahtjeve i potrebe koje po Vašem mišljenju LIDER može ispuniti

Ukoliko, u bilo kojoj situaciji, niste zadovoljni sa pruženom uslugom, imate određene sugestije ili prijedloge, ili možda pohvale, molimo Vas da to bez ustezanja napišete i ubacite u za to predviđene kutije u našim uredima.

Hvala Vam što sarađujete sa LIDER-om.

Zahtjev za finansijske usluge