Mi smo Mikrokreditna fondacija LIDER, kompanija koja pruža ugodan i pozitivan radni ambijent, cijeni i nagrađuje zalaganje i postignute rezultate, tim koji zajedno savladava izazove koji nam se nađu na putu, a što je najvažnije – uvijek tu jedni za druge.
Naš fokus u radu jesu klijenti i briga o njihovim potrebama, kojima kroz pristup finansijskim uslugama omogućavamo rast i priliku za otpočinjanjem vlastitog biznisa, čime ujedno doprinosimo ekonomskom razvoju naše zemlje. Budite i vi dio LIDER tima i pridružite nam se na poziciji:
ARHIVAR/RECEPCIONER Lokacija rada: Sarajevo
Opis posla i odgovornosti:
- Priprema, kontroliše i odlaže arhivsku građu u skladu sa Pravilnikom o arhiviranju
- Vrši izuzimanje dokumentacije na zahtjev
- Prima klijente i stranke, te pruža sve neophodne informacije
- Odgovara na telefonske pozive i proslijeđuje iste
- Vrši prijem, evidenciju i distribuciju eksterne i interne pošte
Očekivane kvalifikacije i profil kandidata:
- SSS
- Poželjno radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima
- Poznavanje rada na računaru (MS Office)
- Izražene komunikacijske vještine i ljubaznost
- Temeljitost i pedantnost u administriranju poslovne dokumentacije
- Poštivanje rokova i efikasno upravljanje vremenom
- Opredjeljenost ka timskom radu
Nudimo vam:
- Ugodno i podržavajuće radno okruženje
- Priliku za lični i profesionalni razvoj, te kontinuirano usavršavanje
- Dodatne beneficije (zajednička putovanja, teambuilding aktivnosti, briga o vašem zdravlju…)
Budi svoj, budi LIDER!
Prepoznali ste se u navedenom opisu i traženim kvalifikacijama, pozivamo vas da se prijavite najkasnije do 24.05.2025. godine putem opcije “PRIJAVI SE NA POSAO“ ili mail-a hr@lider.ba
Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.
Više informacija o nama potražite na www.lider.ba ili putem našeg Facebook profila MKF LIDER
Napomena: Dostavljanjem prijave za oglašenu poziciju kandidati daju saglasnost da će se njihovi podaci, koje MKF Lider prikupi u vrijeme trajanja selekcijskog procesa, obrađivati i koristiti isključivo u svrhu sprovedbe postupka zapošljavanja.